یزدفردا "نشست شوراي آموزش از راه دور استان يزد در سالن اجتماعات شهيد ساداتي سازمان آموزش و پرورش برگزار شد.
در اين جلسه نماينده آموزش از راه دور استان گزارشي از برنامه هاي مراكز آموزش از راه دور ارائه كرد وگفت فراخوان توسعه مراكز آموزش از راه دور در شهرستان و مناطقي كه تا به حال موفق به راه اندازي مركز آموزش از راه دور نشده اند تا آخر مهرماه اعلام مي شود.
پوردهقان به نحوه ادامه كار مراكز آموزش از راه دور اشاره كرد و گفت مراكز از راه دور بايد به سيستم IT و تجهيزاتي همچون كامپيوتر، لب تاپ، ويديوپروژكتور مجهز شوند.
وي در مورد ارتقاي مراكز آموزش از راه دور گفت هم اكنون مراكز آموزش از راه دور استان درجه 3 هستند و با تجهيز به امكانات و آي تي به درجه 2 ارتقاء مي يابند.
نماينده آموزش از راه دور استان ضرورت تشكيل شوراي آموزش از راه دور در مناطق را يادآوري شد و گفت شوراي آموزش از راه دور در آينده اي نزديك در همه شهرستان ها و مناطق استان تشكيل مي شود تا تصميمات لازم در حيطه شهرستاني اتخاذ گردد.
رئيس سازمان آموزش و پرورش استان يزدنيز در اين جلسه با تاكيد بر رعايت كليه دستورالعمل ها و مقررات مؤسسه آموزش از راه دور خواستار تشكيل گروههاي مختلف بازديد و ارزيابي مسائل پرورشي، آموزشي، اداري و مالي اين مراكز شد.
در پايان اين نشست بنا به پيشنهاد مؤسسه آموزش از راه دور كشور به ميزان 10% به شهريه تحصيل بزرگسالان در اين مراكز اضافه شد.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا